Asli Gungor Gozyaslarım








Aslı Güngör - Gözyaşlarım



Bu son mektup gözyaşlarımla yazdığım

Eski günler gözyaşlarıyla hatırladığım,

Bir tek sendin benim olan canım saydığım,

Artık sensiz bir hayat beni bekleyen.



Bu son mektup gözyaşlarımla yazdığım

Eski günler gözyaşlarıyla hatırladığım

Bir tek sendin benim olan canım saydığım

Artık sensiz bir hayat beni bekleyen.

Kendimden çok inandığım söz vermiştin ya hani

Hayattan çok bağlandığım kim tutacak yerini..



Neler oldu bize neler,

Hani zaman ilaç derler,

Zaman durdu geçmiyor ki

Bana senden kalan keder

Bana kalan yalnız keder.



Bu son mektup gözyaşlarımla yazdığım,

Eski günler gözyaşlarıyla hatırladığım,

Bir tek sendin benim olan canım saydığım,

Artık sensiz bir hayat beni bekleyen.



Neler oldu bize neler,

Hani zaman ilaç derler.

Zaman durdu geçmiyor ki

Bana senden kalan keder

Bana kalan yalnız keder

Bu son mektup ağlarken yazdığım


ETİKETLER:Asli Güngör Gözyaşlarım Dinle,Asli Güngör Dinle

0 yorum: