Ayben Beni Bana Sor








Ayben - Beni Bana Sor



Beni bana sor

Yüregime kor

Düsüren sen

Anilara sor bir dinle



Sor yeni güne sor Yanki'nin hatirina

Beceremedim güne sensiz bakmaya

Kiyamadi asla resmini yakmaya

Sensiz dimdik ayakta kalmaya

Alisamadim...

Belki çalisamadim dersimi yeterince

Bunu bana sormadan önce söyle

Gökyüzü mavimi hala sence?



Her acinin bir bedeli var

Ama her tarafin bedeninle dolu

Barisik degilim günlere sayende

Her biri baska bir anlam yükledi takvimin üstüne

Dolunay yok bu gece

Yildizlar sahit düslerime

Kizaran gözlerime bak...

Alisik yaslara karisik düsler

Kalbimin aynasi her bi keder...

Eskiler üstüne yenisi biner

Bu sefer farkli

Bu beden sanci çekiyor ruhum kaygili

Kaniyor yaramin en sancilisi

En sancilisi...



Beni bana sor

Yüregime kor

Düsüren sen

Anilara sor bir dinle



Karanlik her yer baksana suskun sokaklara

Sorsana halimi adi neydi?(Oflaz)

Karbeyaza büründü bak her yer

Yine sensiz bir yaz beni bekler

Yildizsiz geceler...

Mavi mi olur gökyüzü

Haydi kandiralim satalim gökyüzünü



Birak, utansin hayallerim

Rest çektim dünyaya

Tuvalime isledim her bir kareni ve kast edilen her bir

terimi

Inat, vurdum firçani yüzüne ve sövdüm sensiz geçen her güne

Sensiz giden her cümleye bir eylem oldu adim (yeter)



Utanmadin mi hala

Adim adim adimladim sokaklarinda sehrin bak

Yaz yagmuru bastirdi yorgun dizlerim

Her ayin 1'ine küskün tüm sözlerim

YIne de sana laf söyletmedim mavilim, mavilim...



Sokaklarda yankilandi adin

Sensizlige hiç alisamadim

Tüm sözlerim küskün sana

Yine yalnizim ay isiginda


ETİKETLER:Ayben Beni Bana Sor Dinle,Rap Dinle,Beni Bana Sor Dinle

0 yorum: