Bertug Cemil Kaygi








Bertuğ Cemil - Kaygı



Bir baktım;uzaklardayım,

Duygusal tuzaklardayım.

Her sokak bir yol ayrımı,

Anlatamam ki ben kaygımı...



Kimse yoktu oralarda,

Savruldum ben boralarda.

Kaybettim o saygımı

Anlatamam ki ben kaygımı



Sancılarım buldu bini,

Unuttum nefreti,kini.

Bulamam ki seni,beni;

Sevgiyi arayayım,sevgiyi arayayım.



Yağmurlarda ıslandık,

Birbirimizi kıskandık.

Kaybettiğim için seni,

Anlıyorum yeni yeni;

Anlıyorum yeni yeni of...



Uykudan uyandım sandım,

Meğer yine aldanmışım,

Hep aynı yalana kanmışım;

Kaygımı ben anlatamadım.



Herkes bana deli dedi

Bilmeden o esen yeli

İnan unutmadim seni

Kaygımi ben anlatamadim



Sevgimle gözünden düştüm,

Belki de ben de bir düştüm,

Bilmeden kendimi aştım;

Anlıyorum yeni yeni,

Anlıyorum yeni yeni



Yağmurlarda ıslandık

Birbirimizi kıskandık.

Kaybettiğim için seni,

Anlıyorum yeni yeni;

Anlıyorum yeni yeni of...


ETİKETLER:Bertug Cemik kaygı Dinle,Kaygı Dinle

0 yorum: