Kayahan Sabahlar Uzak








Kayahan - Sabahlar Uzak



Sabahlar uzak bu sevda tuzak bana

Çok zaman geçti sabrım yok yarınlara

Kaçıncı hasret kaçıncı yalnızlığım sigaramın ucunda

Şimdi yanımda, yanımda olacaktın

Bıraktın beni sevda yokuşlarında

Kuşlar uçurdum, akşamdan sabahlara

Sigaramın ucunda yanar hasretin

Vurur canevimden ellerime kelepçeler vurur

Gel vefasız, gel vicdansız

Çağırmazdım acil olmasa

Gel insafsız ah kitapsız

Yanıyorum arzularınla

Aynalarda gözyaşım var

Ağladıkça yangın çıkar gözyaşlarımdan



Gerçekten inanıp sevseydin beni

Böyle sabahları bekler miydim hiç

Çoktan yanımda olurdun çoktan

Gece üç beş nöbetlerine dikmezdin beni

Sensiz kaldığım ilk günden beri

İçimde bir umut vuslata dair

Akşamları imzaladım gözyaşlarımla

Seni aramıyor seni sormuyorsam

Bu senden vazgeçtim demek değildir

Bir daha böyle sevecek olsam bir kalemde silerdim seni



Gel vefasız, gel vicdansız

Çağırmazdım acil olmasa

Gel insafsız ah kitapsız

Yanıyorum arzularınla

Aynalarda gözyaşım var

Ağladıkça yangın çıkar gözyaşlarımdan

Aynalarda hatıralar

Dayanamam firar eder aklım başımdan



Etiket :

Kayahan - Sabahlar Uzak Mp3 Dinle

Kayahan - Sabahlar Uzak Müzik Dinle

Kayahan - Sabahlar Uzak Şarkı Sözü

0 yorum: