Nazan Oncel Anlamaya Calis








Nazan Öncel - Anlamaya Çalış



Kendine saklanmış dört odalı kalbim

Parçalanmış dağılmışım

Nerem doğru ki benim

Kafam bozulmuş zaten

İçim kıyılmış benim

Sinirlerim perişan

Günler geçmiyor zaten

Uyku tutmuyor beni

Uykularım perişan



Ne kavuştuk ne ayrıldık

Çok üzüldük çok ağladık

Vurulmuş olduk bir kere

Bozma kalbini



Anlamaya çalış beni

Topla kendini

Ben çok ağladım bize (Ben çok anladım seni)

Üzme kendini (Yorma kendini)



Hanidir böyleyim

İçime kapandım

Kanadı bağlanmış

Bir kuş gibiyim



Kafam bozulmuş zaten

İçim kıyılmış benim

Sinirlerim perişan



İçim yanıyor zaten

Kalbime vurmuş benim

Duygularım perişan



Etiket :

Nazan Öncel - Anlamaya Çalış Mp3 Dinle

Nazan Öncel - Anlamaya Çalış Müzik Dinle

Nazan Öncel - Anlamaya Çalış Şarkı Sözü

0 yorum: