Yildiz Tilbe Tanidim Seni








Yıldız Tilbe - Tanıdım Seni



Yaşadığım en güvenli sevgi bu

Huzur duyuyorum kıskanırken bile

Seni beklemek en sevdiğim işim

Merak ediyorum yanı başımdayken de

Sakin ve çılgınım

Harlı ve hırçınım

Aşkın her halini gördüm gözlerinde,baygınım

Ne çok aldanmışım

Nasıl da yanmışım

Senin olunca giyindim,sanki çıplakmışım

Senin olduğum gün benim doğum günüm oldu

Her şey bitti dediğim anda buldun beni

Seni üzmek korkusu benim tek kabusum oldu

İyiki çıktın karşıma tanıdım seni

Sen olmayınca her şey darmadağın

Yitip kayboluyorum kendi kendimde

Bütün karışıklığım son buluyor

Sen akşam işten eve erken döndüğünde

Sakin ve çılgınım

Harlı ve hırçınım

Aşkın her halini gördüm gözlerinde,baygınım

Ne çok aldanmışım

Nasıl da yanmışım

Senin olunca giyindim,sanki çıplakmışım

Senin olduğum gün benim doğum günüm oldu

Her şey bitti dediğim anda buldun beni

Seni üzmek korkusu benim tek kabusum oldu

İyiki çıktın karşıma tanıdım seni



Etiket :

Yıldız Tilbe - Tanıdım Seni Mp3 Dinle

Yıldız Tilbe - Tanıdım Seni Şarkı Sözü

0 yorum: