Asuman Krause Kukla



Sen hep böyleydin tam bir baş belası
Başkaları sürdü bana kaldı cefası
Senin yaşadığın koca bir hayal dünyası
Gidiyorsan git şimdi tam tam sırası

Ben çoktan sinirlerimi aldırdım
Şimdi su gibi tertemiz oh be sensiz
Saf bir haldeyim
Sen de o ruh hastası hallerinden kurtulursan
Ben yine bıraktığın yerdeyim

Ama yok yok senin işin
Kaş yaparken göz çıkarmak
Sağ gösterip soldan çakmak
Herkesten bir parça kapmak
Ama düşeceksin

Ben kimim senin yanında
Belki de sadece bir kukla
Kıvıracaksan da o göbeğin
Hakkını vereceksin

Sen hep böyleydin tam bir baş belası
Başkaları sürdü bana kaldı cefası
Senin yaşadığın koca bir hayal dünyası
Gidiyorsan git şimdi tam tam sırası

Ben çoktan sinirlerimi aldırdım
Şimdi su gibi tertemiz oh be sensiz
Saf bir haldeyim
Sen de o ruh hastası hallerinden kurtulursan
Ben yine bıraktığın yerdeyim

0 yorum: