Dj Itiraf Esra Cek Git

6 yorum:

erdogan dedi ki...

esra abla ben erdogan ergörengil adanadan şarkını çok beyeniyorum şarkılarının devamınıda isterim...SENİ ÇOOOOK AMA ÇOOOOK SEVEN ERDOGAN...

Adsız dedi ki...

hııııı esra abla bunu unuttum eger sevgilin varsa seni valla döverim çünkü ben seni seviyorum tammamı kimseyle çıkım deme tamammı seni seviyorummmmmmm...

Adsız dedi ki...

esra aba senin şarkın çok güzel bu dünyadaki en güzel şarkıcı sensin bunu unutma tammamı seni seviyorum seni valla bi görebilsem kaçırrım seni...

erdogan dedi ki...

hey hey şu güzele bak elma yanaklı kiraz dudaklı şittt güzelim hepsi seninmi esra abla ben erdogan

erdogan dedi ki...

hı bu arada esra abla ben 13 yaşındayım bide mesenen varsa konuşalım bu benim mesenem erdo_nbzuf_01@hotmail.com

erdogan dedi ki...

bugünlük bu kadar yeter byyyyyyyyyyy seni seviyorum....