Tarkan Pare Pare








Tarkan - Pare Pare



Hala dün gibi hatırlarım her anını anıların



Biraz hırçınım bu yüzden biraz hüzünlüdür hep bir yanım



Hala sızlar için için her biri yaralarımın



Dalgalıdır denizim bu yüzden



Biraz ıssızdır hep kıyılarım



Bir yanar bir sönerim bir ağlar bir gülerim



Pare pare buruktur hep sevinçlerim



Dağ gibi derya gibi bende acılar şahidim şarkılar



Ne zaman ümitle hayata göz kırpsam



Çiçekler açsam kapıma dayanır sonbahar



Çok erken tanıdım çorken tattım cilvesini kaderin



Zamansız büyüdüm şimdi kayıp çocukluk günlerim



Bir yanar bir sönerim bir ağlar bir gülerim



Pare pare buruktur hep sevinçlerim



Dağ gibi derya gibi Bende acılar şahidim şarkılar



Ne zaman ümitle hayata göz kırpsam



Çiçekler açsam kapıma dayanır sonbahar

Etiket :

Tarkan - Pare Pare Mp3 Dinle

Tarkan - Pare Pare Şarkı Sözü

0 yorum: