Tarkan Vay Anam Vay








Tarkan - Vay Anam Vay



Sorma derdin nedir diye sorma,

Gel gör halimi görde anla

Azar azar içim yanar durur o biçim

Öl dese ölürüm onun için

Cok seviyorum hemde cok

Tam kalbime geldi ok

Delisiyim a canına yandığımın

Vurgunuyum haberi yok



Vay anam vay halime vay anam vay

Dışı beni yakar içi beni dilek olay



Söndü havam fiyakam benzine gireli

Şimdi Sabahı zor ediyorum geceleri

Azar azar içim yanar durur o biçim

Öl dese ölürüm onun için

Cok seviyorum hemde cok

Tam kalbime geldi ok

Delisiyim a canına yandığımın

Vurgunuyum haberi yok

Yok derdime care yok

Tam kalbime geldi ok

Köleseyim o canına yandığımın

Vurgunuyum haberi yok



Vay anam vay halime vay anam vay

Dışı beni yakar içi beni dilek olay



Çok seviyorum hemde cok

Tam kalbime geldi ok

Delisiyim o canına yandığımın

Vurgunuyum haberi yok

Yok derdime care yok

Tam kalbime geldi ok

Kölesiyim o canına yandığımın

Vurgunuyum haberi yok

Vay anam vay halime vay anam vay

Vay anam vay halime vay anam vay

Etiket :

Tarkan - Vay Anam Vay Mp3 Dinle

Tarkan - Vay Anam Vay Şarkı Sözü

0 yorum: