Vega Poh Poh Perisi








Vega - Poh Poh Perisi



Bir pazar günü parktaydım

Nemli bir banka uzandım

Ve çimlerin kokusunda

Başka bir yerde uyandım

Ve uykumda bir yol gördüm

Hiç gitmemişsin ki güya

Yolun başında sen vardın

Rüya içinde rüya



Poh poh perisiydin sen

Bir ilgi delisiydim ben

Rüzgar esip uyandırınca

Ol yanımda yine yanımda



Bir pazar günü parktaydım

Nemli bir banka uzandım

Ve çimlerin şarkısında

Başka bir yerde uyandım

Yazlıklarımı seviyordum

Kazaklarımı giyiyordum

Ve ellerin saçlarımda

Sevildiğimi biliyordum



Poh poh perisiydin sen

Bir ilgi delisiydim ben

Şarkı biter ve uyanırsam

Ol yanımda yine yanımda



Poh poh perisiydin sen

Bir ilgi delisiydim ben

Şarkı biter ve uyanırsam

Ol yanımda yine yanımda

Etiket :

Vega - Poh Poh Perisi Mp3 Dinle

Vega - Poh Poh Perisi Müzik Dinle

Vega - Poh Poh Perisi Şarkı Sözü

0 yorum: