Yildiz Tilbe Sevilen Kadin Uzulur Mu








Yıldız Tilbe - Sevilen Kadın Üzülür Mü



Aşk mıdır sevgimidir nefret midir bu

Bu kendime sorduğum kaçıncı soru

Beni sevmek için yanan ellerin

İntikam için mi böyle buz tuttu



Seni seviyorum acı çekiyorum

Günahımı söyle bilmek istiyorum

Görmüyor musun duymuyor musun

Sevilen kadın üzülür mü

Senin aşkınla kırıldı kalbim

Şikayetçiyim al gönlümü



Kalbimi kırdığın yetmiyormuş gibi

Sözlerin hedefsiz kör bir kurşun gibi

Ne duydun bilmemki nedir bu zulüm

Kıskandıklarını unuttun sanki



Seni seviyorum acı çekiyorum

Günahımı söyle bilmek istiyorum

Görmüyor musun duymuyor musun

Sevilen kadın üzülür mü

Senin aşkınla kırıldı kalbim

Şikayetçiyim al gönlümü



Etiket :

Yıldız Tilbe - Sevilen Kadın Üzülür Mü Mp3 Dinle

Yıldız Tilbe - Sevilen Kadın Üzülür Mü Şarkı Sözü

0 yorum: