Linet O Kim Oluyor OnLine Mp3 Dinle, Linet Okim Oluyor Şarkı Sözü 2009, Linet O kim Oluyor Müzik Dinle, Linet Yeni Video Klibi


"Aslan Gibi" adlı şarkısı ile çok sevilen Linet, vakit kaybetmeden yeni albümünü çıkardı. "Paylaşmak İstiyorum" adlı yeni albümünde çok fazla iddialı şarkı bulunduğunu söyleyen Linet, hangi şarkıya klip çekeceği konusunda çok kararsız kalmış.


"O Kim Oluyor" adlı şarkısına klip çeken Linet'i bu hafta bu kliple ekranlarda izlemeye başlıyoruz. İki hafta sonra ise, sözü ve müziği Murat Güneş'e ait olan "Aşk Ordusu" adlı şarkıyla ekranlarda olacak sanatçı. Bu şarkının klibinde Linet, fotoğraf çekimindeki bir mankeni canlandıracak ve fotoğrafçısı ile flört edecek. Cumali Çöp'ün çektiği bu klipte ayrıca Linet bize dört mevsimi yaşatacak çünkü klip çekimi esnasında hava güneşliyken birden yağmur, hatta kar yağmaya başlamış. “Paylaşmak İstiyorum” adlı albümünde, Ferdi Tayfur’un "Derbeder" ve Orhan Gencebay'ın "Çilekeş" adlı şarkılarını da yorumlayan Linet, ilerleyen aylarda bu şarkıları da kliplendirmek istiyor.


Linet O kim Oluyor Şarkı Sözü 2009


Aşk aşık olup yanmaksa ben yanmam
Aşk kuğ gölü olup yalvarmaksa yalvarmam
Dağlar dile gelse
Önünde diz çökse
O seni seviyor bir şans daha dese
Kalbim acısa gönlüme dursa
Söker atarım acımam aşka


O kim oluyor
Benim aşkımla alay ediyor
O kim oluyor
Ben seviyorumda sevmiyor
O kim oluyor
Alnıma yazılmış gönlüme kazınmış

0 yorum: