ismail yk neden

ismail yk facebook isimli şarkısının ardından 2.video klibini neden isimli parcaya cekmiş bulunmaktadır.
Şarkı listelere ust sıralardan girmiştir slov seven hayranlarını bu kliple memnun edecegi duşunulmnektedir.

ismail yk neden sarkısının sözleri

Aşkım seni seviyorum, her şeyini özlüyorum
Bu sözleri senden duyardım
Senle mutluyum yarim, hiç ayrılmayalım
Bu sözleri senden duyardım
Sensiz bu can neye yarar, yalanım yok yeminim var
Bu sözleri senden duyardım
Sevdiğini söylerdin, yeminler ederdin
Peki o zaman beni neden karanlıkta bıraktın
Yüreğimi, bu canımı acımadan kanattın
Eğer bir gün geri dönsen sanma ki affederim
Unut beni, çünkü beni her günümde ağlattın
ğer bir gün geri dönsen sanma ki affederim
Unut beni, çünkü beni her günümde ağlattın


ismail Yk Neden Dinle

0 yorum: