Zeki Muren Gitme Sana Muhtacim








Zeki Müren - Gitme Sana Muhtacım



Gitme sana muhtacım

Gözümde nursun başımda tacın muhtacım

Beni öldür öyle git

Yaşamak için senin sevgine muhtacım



Muhtacım gözlerine

Muhtacım sözlerine

Uzattım ellerimi

Muhtacım ellerine gitme



Şimdi bomboş ellerim

Seni çağırır yaşlı gözlerim Muhtacım



Beni öldür öyle git

Yaşamak için senin sevgine muhtacım



Sensiz bir dünyadayım

Gerçekten uzak bir rüyadayım muhtacım

Beni sensiz dünyadan

Sonsuz rüyadan uyandırda git muhtacım



Muhtacım gözlerine

Muhtacım sözlerine

Ruhumu ıstacak

Sımsıcak nefesine gitme



Gitme sana muhtacım

Gözümde nursun başımda tacın muhtacım

Beni öldür öyle git

Yaşamak için senin sevgine muhtacım



Etiket :

Zeki Müren - Gitme Sana Muhtacım Mp3 Dinle

Zeki Müren - Gitme Sana Muhtacım Müzik Dinle

Zeki Müren - Gitme Sana Muhtacım Şarkı Sözü

0 yorum: