Zerrin Ozer Yalan








Zerrin Özer - Yalan



Ağlıyorum ben sensiz köşelerde

Ağlıyorum ben sensiz anılarda

Soruyorum dostlara neden böyleyim

Ben bu muyum sevgilim düştüm bu hale

Ben bu muyum sevgilim düştüm bu hale



Yalan, yalan beni düşündüğün yalan

Yalan, yalan beni aradığın yalan

Yalan, yalan beni sevdiğin yalan

Yalan, yalan gözyaşlarında yalan



Duyuyorum ben rüzgarda sesini

Duyuyorum ben yağmurda ismini

Seninle olunca sızlar yüreğim

Seninle olmayınca ağlar yüreğim

Yıllar geçse bile seni seveceğim

Aşkın ile avunup sensiz öleceğim



Yalan, yalan beni düşündüğün yalan

Yalan, yalan beni aradığın yalan

Yalan, yalan beni sevdiğin yalan

Yalan, yalan gözyaşlarında yalan



Etiket :

Zerrin Özer - Yalan Mp3 Dinle

Zerrin Özer - Yalan Müzik Dinle

Zerrin Özer - Yalan Şarkı Sözü

0 yorum: