Damar Sozler

Vermeyin elime hayallerimi bu gece, Yine siyaha boyarım hece hece . . .
Aklıma düştü sensiz bir düşün boşluğu, Gelmesen de olurdu ölüm doldurdu o boşluğu.
Doğru yerde doğru zamanda, Fakat yanlış kalptesin yüreğim.. Geri dön...!
qeLen qiden ßeni yoRmaz ßi Ten biŞey ßana k0ymaz!
Yanlış yerdeyim yanlış gönülde gidiyorum şimdi ne olur kal de
Gidiyor musun diye sorma bana, Gönderen sensin.
aŞk nasıL iki kiŞiLiq qöz qöRe qöRe deLiLik hani hayaT müŞteRekti üzünTü nie Teq kiŞiLiq?Görmüyor musun kabuk bağlamıyor kanattığın hiçbir yaran, Hiçbir zaman geri dönmüyor kaybettiğin onca insan...
Düşünme boşuna buLamazsın sen hayatının nedenini, koştur ardına bakma düşersen tutmazLar asLa eLini..
Madem ki yokluqumla Daha MutlusuN, o Halde Yokluk benim bu AŞk için Büründüqüm Son KİMLİK oLsuN.
Hadi hapset beni KudRetin yeteRse öRdüqün Oyuncak duvarLaR içinde ;Benzemez senin boyaLı khRamanLaRına İyileR Siyah qiyeR Bunu
Unutma !
Kalbinizi qülümsetebilen birini bulun Görünüşe aldanmaчin ; kandirici olabilir Zenqinliqe aldanmaчin ; чok olur qidebilir
Sizi qüldüren birini seçin çünkü karanlik bir qünü aчdinlatan seчbir qülümsemedir чdinlatan seчbir qülümsemedir
yalanlar bitmez dudaklar susmayinca sevgi olmaz gözler işil işil bakmayincaніς віЯ аşк карıdaи ςıкмаІаЯІа вітміγоЯ...
Şımarık Kızda weFa Aramak zehirde Şifa Aramaya Benzer
acı veriyor bana her bir sözün, gelip özür dile yerse götün
hani sen bana kalkmayı deqil düşmemeyi öğretecektin
herkes aşk bir gün yeniden başlayacak sandı, hepsi yalandı!Aşk yanında olanı sevmek değil uzakta olanı hissetmektirUzaklıklar sevenler için önemsizdirÇünkü gerçek sevgiyi anlatan tek duygusevdiğini özlemektir ...
Herşeye Kapadım KuLaklarımI, ßoş konuŞanlaRı duymuYoruM
Bilirmisin geceler ne kadar uzun gelir bekleyenlere, Hele o beklenenler vazgeçilmezlerdense
Yalnız ben biliyorsam bu aşktır... Hiç kimse görmüyorsa bu yalnızlıktır
nerede unutursan unut kaybedilmiyor yalnızlık

0 yorum: