Yeni Msn Nickleri

HakLısın biraz geç karşılaştık..oysa hiç konuşmadan anlaştık.bazı şeyler varki söylenmiyor.biZ seninLe sözLeri SusaRak aŞtık...
KusssaM kaÇ İntihat çıkar İçimden?.. kesseM kaç ayrıLık akar Bileklerimden?..

UfkumuZ açıLdı Sayenizde kim ne Mal gördük insanLa$tıramadıkLarımdansınız.
éskidéN ALi Ata ßakaRdı $imdi kaRıYa Kıza.I$ık $üt İçérdi $imdi Vodka RédßuLL.İpék İpi TutaRdı $imdi S2 :D

2grm sabrım wrdı..!onuda aldılar..!küçücük 1kalbm wrdı..!içine sıçıp krdılar..!!!

Hayat bi sınawsa aL o kağıdı q*tüne sok hocam ben çıkıyorum...
Hayatımdaki ''geri dönüşüm kutusu'' acıLmaz hic benim...Tek biLdiğim; Bi kerede siLdiğim !

Uyuorm Sleeping Durmiendo Schlafen Dormir Dormire 6 dildende anlamayan cıkarsa yuh aq.

yeni 1 manita yapmı$sın buLu$unca habr werDe 1 ksa eqmek qönderiim e maLum KAŞAR EKMEKSİZ YENMEZZZ...!
S€N !K! YûZlûSûN H@NG! T@R@F@ TûKûR€Y!M ?...

a$k'a ßaßa Dedik, ßizi Yetim ßIraktI.!

ölümmüydü seni benDen aLan .. yaDa mesafeleRmiyDi Bu aşka zebaniLik yapan ?

Sinirle topladım tüm eşyalarını.! Ne olur almaya gelme. Bırak izlerin kalsın bende.:S

кυ¢υк ѕєуℓєяє gєяєgιη∂єη ¢σк σηєм νєяєηℓєя, єℓιη∂єη вυуυк ιѕ gєℓмєуєηℓєя∂ιя.
YokSa iLginiMi CeqDi yaŞanTm biZamanLar DaveT ediLmişTin HayaD'M

insanLıqK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !

yeni a$k Hayadnda muTluluk diLeRm döNme saKın qeRi çoK qüLeRmm

Ey Türk Kadını !! Birinci Vazifen Bulaşık, Çamaşır Yıkamak ve Kocana Sahip Çıkmaktır. :P

Sattım a$kı Sende kaLsın, taLißim Çok Sen yaLansIn. . .

0 yorum: