yasemin sigara içiyormuş,grup hepsi ile ilgili bilmek istediğiniz herşey


Hobileri


Eren: boş zamanlarında film izlemeyi seviyor. En büyük hobilerinden birini film izlemek
Yasemin: arabalardan çok hoşlandığını ve en büyük tutkusunun spor arabaları
Gülçin: kitap okumayı çok seven Gülçin boş zamanlarında arkadaşlarıyla dışarıda vakit geçirmekten hoşlanıyor.
Cemre: boş zamanlarında anneannesinin yanında geçirmekten çok büyük bir keyif alıyor.

Takımları

Eren: Galatasaraylı
Yasemin: Fenerbahçeli
Gülçin: takım tutmuyor
Cemre: Beşiktaşlı

Burçları

Yasemin: başak burcu
Eren: boğa burcu
Gülçin: akrep burcu
Cemre: kova burcu

Çizgi filmlere hala merakınız var mı?

Cemre: ben bayılırım. Hepsini hala izliyorum.
Eren: ben şirinler hastasıyım. Eski çizgi
filmler daha güzeldi.
Gülçin: en çok sünger bobu seviyorum.
Yasemin: eskisi kadar yok ama tom ve jerry ve tazmanya canavarını severim.

Annenizin en sevdiğiniz yemeği?

Gülçin: mercimek, kereviz
Eren: yufkanın içinde etli bi yemek yapardı. Bide sütün içine meyve doldururdu.
Cemre: kavurma
Yasemin:brokoli

En sevdiğiniz şarkı?

Yasemin: nedenini sorma
Cemre: nedenini sorma
Eren: çok güzelsin
Gülçin: durdur

Küçükken Noel babadan istedikleriniz var mıydı?

Cemre: pony atlardan isterdim
Gülçin: Noel babayı görmek isterdim
Eren: uyandığımda çam ağacının altında hediye paketleri istedim.
Yasemin: barbie evleri isterdim. Zaten annem almıştı. Halada duruyor.

Neden çocuklar sizi seviyor?

Eren: Doğalız. Birde müzik piyasasında en yakın hissettikleri biziz.
Gülçin: biz yaşıtlarımız gibi içimizdeki çocuğu saklamaya çalışmıyoruz.

Sizi en çok ne korkutur?

Cemre: fiziki anlamda hiçbir şeyden korkmuyorum. Sevdiğim insanları kaybetmekten çok korkarım.
Yasemin: karanlıktan çok korkuyorum çünkü hırsızla karşılaştım karanlıkta. Birde sakat kalmaktan
korkuyorum. Ölümden bile bu kadar korkmam. Sakat kalırsam dans edemem.
Eren: Ciddi sağlık problemi yaşamaktan korkarım.
Gülçin: Yanlış anlaşılmaktan ve yalandan korkarım.

Aşk var mı?

Gülçin: yok.
Eren: var.
Yasemin: yok
Cemre: yok

0 yorum: