Yusuf Güney - Heder Oldum Aşkına Şarkı Sözleri

Rafet El Roman ile popülerlik kazanan yusuf güney kendine ait yeni parçaları ile ortalığı kasıp kavurmaya devam ediyor, Yusuf Güney daha öncede dediğim gibi müzik listelerinde hep ilk sıralarda sesi ve yakışıklığı ile şimdiden genç kızları kendine hayran bırakmış gibi görünüyor… Yusuf Güney - Heder Oldum Aşkına parçasını müzik listelerinde ilk sıralarda görmek mümkün olacak gibi, şahsen ben internette sürekli Yusuf Güney ve Yusuf Güney şarkılarına astlıyorum en iyiler listesinde, Yusuf Güney - Heder Oldum Aşkına parçasıda Yusuf Güney’in en sevilen parçalarından birisi haline gelmiş durumda… Yusuf Güney - Heder Oldum Aşkına şarkı sözlerini sitemizde bulabilirsiniz…

Yusuf Güney - Heder Oldum Aşkına Şarkı Sözleri:
İllede uğruna ölmem mi gerek?
Heder oldum aşkına bilerek
Kime özlem, kimlere Hasret
Sevemezsin yok sende yürek
Çekip sebepsiz gidişlerin
Pişman olupta dönüp özürlerin
Senin bu tavrı hallerin
Bende ne fikir kaldı ne cümle
Ya sen bitir ya ben Bitireyim
Ya sen cek git ya ben mi gideyim?
Aşk dediğin bir yerde bitiyor,
Bitince acıtıyor.
Yine coştu gönül akıyor..
Sensizliğin yakıyor.
Sönmeden kirlenmeden bir karar ver artık
Ya kal yada git !
İllede uğruna ölmem mi gerek?
Heder oldum aşkına bilerek
Kime özlem, kimlere Hasret
Sevemezsin yok sende yürek
Hala her günüm gecemde seni arıyorum.
Hala aynı heyecan aşkla sana koşuyorum.
Varsa aşkına evrim işte o benim !
İllede uğruna ölmem mi gerek?
Heder oldum aşkına bilerek
Kime özlem, kimlere Hasret
Sevemezsin yok sende yürek
Çekip sebepsiz gidişlerin
Pişman olupta dönüp özürlerin
Senin bu tavrı hallerin
Bende ne fikir kaldı ne cümle
Ya sen bitir ya ben Bitireyim
Ya sen cek git ya ben mi gideyim?
Aşk dediğin bir yerde bitiyor,
Bitince acıtıyor.
Yine coştu gönül akıyor..
Sensizliğin yakıyor.
Sönmeden kirlenmeden bir karar ver artık
Ya kal yada git !
İllede uğruna ölmem mi gerek?
Heder oldum aşkına bilerek
Kime özlem, kimlere Hasret
Sevemezsin yok sende yürek

0 yorum: