Berker Ne Olur Bırakma Ellerimi








Berker - Ne Olur Bırakma Ellerimi



Kapatmıştım kalbimin kapılarını

Ama sen geldin araladın

Bıkmıştım bu zalim yalan hayattan

Beni sen hayata bağladın



Bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi..

Yine öğrettin bana sevmeyi..

Yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi..

Ne olur bırakma ellerimi.. [x2]



Yalnızlıktı sensizken tek yoldaşım

Gecelerse arkadaşım

Neredeydin bu güne dek beni bulmadın

Oysa ben seni hep aradım



Bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi..

Yine öğrettin bana sevmeyi..

Yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi..

Ne olur bırakma ellerimi.. [x2]



Bu güne dek hep keşke diyip durdum..

Her yeni başların sonunda yine aynı kelime..

Keşke;

Yanılgılar içinde büyüdüm

Yanlış insanlar, yanlış yüzler, yanlış aşklar..

Evet kapatmıştım kalbimin kapılarını

Ama sonra sen çıktın karşıma

Bunu sen kalbime girince anladım

İşte yeni bir başlangıç daha..

Ama bu sefer eminim..

Bu sefer keşke demicem..

Yıllar sonra senin için sölediğim tek şey İYİKİ olacak



Bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi..

Yine öğrettin bana sevmeyi..

Yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi..

Ne olur bırakma ellerimi..


ETİKETLER:Berker Ne Olur Bırakma Ellerimi,Berker Dinle

0 yorum: