Gulben Ergen Ya Olumsun Ya Dugun








Gülben Ergen - Ya Ölümsün Ya Düğün



Yılmadım tükenmedim

Yorulmadan hep bekledim

Ha şimdi bugün ,ha şimdi yarın

Gece gündüz dua ettim



Yılmadım tükenmedim

Yorulmadan hep bekledim

Ha şimdi bugün ,ha şimdi yarın

Gece gündüz dua ettim



Bu ceza ,bu hükmün sonu nereye

Dayanmaz yüreğim belki seneye

Bu ceza ,bu hükmün sonu nereye

Dayanmaz yüreğim belki seneye



O zaman ya benimsin ya elin

Nolur söyle, nolur söyle

Offfff

O zaman ya ölümsün ya düğün

ya ateşsin ya külüm

Ya yüzüm ol ya hüznüm



Yılmadım tükenmedim

Yorulmadan hep bekledim

Ha şimdi bugün ,ha şimdi yarın

Gece gündüz dua ettim



Bu ceza ,bu hükmün sonu nereye

Dayanmaz yüreğim belki seneye

Bu ceza ,bu hükmün sonu nereye

Dayanmaz yüreğim belki seneye



O zaman nolur dinle, nolur dinle



O zaman ya ateşsin ya külüm

Ya ölümsün ya düğün

Ya yüzümsün ya güzüm

Ama ne olur dinle



O zaman ya benimsin ya elin

Nolur söyle, nolur söyle

Offfff

O zaman ya ölümsün ya düğün

Ya ateşsin ya külüm

Ya yüzüm ol ya hüznüm

0 yorum: