Altin Mapushane

Mapushane yedi bitirdi gencligimi kaldim yine yanliz basima bu cezamla yedim 20 sene uyku girmiyor gozume gecmiyor gecmiyor ne gunduz ne gece heran ölum korkusu sarmis bedenimi piskolojim bozuldu tanimadim bu kendimi bilinmeyen diyarlarda kaybolmus ruhum Allahim boylemi olacakti benim sonum bedenimde iskence izleri beynimde taciz izleri haykirdim duyuramadim sesimi sac sakal birbirine karismis ziyarete gelenim beni tanimamis sucum neydi bunlari cekecek nezaman nezaman bu kabus bitecek yanlis zamanda yanlis yerde bulundum iftira attilar bana oracikti yikildim girecektim artik mapusa bu benim sonumdu basima neler geldi bu sadece benim kaderimdi son nefesimi versem ruhu duymaz kimsenin mapusum olacak mezarim carsafim olacak benim kefen Goren gozlerim gormez oldu cekilen acilar cekilmez oldu Bak burasi benden baska kac insanin evidir Ben bir basima onlardan uzagim Hep birlikte onlar benden uzak Bana kendimden baskasiyla konusmak yasak Gardiyan unuttu anahtari gitti Yar olmadi bana devir Her gunum bir baska zehir Hapishanelerde demir Parmakliklara sarildim Tutamadim kendimi yiklidim Sarhostum ruzgarlar gibi Ihtiyar agaclar gibi Bir gun icinde devrildim Bozulmus duzeni calmiyor sazim Agizlarda ihanetin turkusu Acinin tebesumu Yastiklarda yorganlarda sigara kokusu Gunler tespihlere dizilidir burada Omuzlarda vebal yuku vardir yapanlarda Gozler dalgin bakislarla Bir avuc topraksin ruyalarda Ne kadar cabalasanda cikamazin burdan Bak hayalerim alt ust oldu Kimseye soramadihim Doyunca saramadihim Gormesem duramadihim nazli yarimden ayrildim Soyle ne kadar cekecem daha aciyi Ne kadar ozlemesemde Can dayanmiyor allahim mupushanede harcadim gencligimi anlam vermedim uctu gencecik senelerim sevdigim gozu yasli ben muphussanede telasli sonumu allahimmi dusmanlarimmi getirecek bu iskence nezaman bitecek saniyeler dakikalar sayiyorum hicbirseye anlam veremiyorum uzuluyorum ama deymez 20sene istesende gecmez ben dayanikliyim ben gucluyum hayin tuzagina dustum herkezin gozu onunde kuculdum uzuldum gucum kalmadi dayanma hazmim hic kalmadi yardim istesem bana el uzanmaz ben katilim ben hayinim kimligime basmislar damgayi istesemde duzelmez hayatim cilekesligi yasayacagim fakirligi yasayacagim anlimda buyuk bir katil damgasini tasiyacagim sag cikarsam mapushaneden tek dusundugum olum olacaktir bedenim yeterince iskence ceker devam gecirecegim senelerimi gecirmektense kefeni siparis ederim kisa zamandada kara topraga girerim

0 yorum: