Eylem Aman








Eylem - Aman



oooooooooooooo

tüm dünyanın yükü bende olsa

bugün aşkın beni bıraksa

kalbimi bin defada kırsa

yeniden yeniden düşünüp kalsam

inancım yıkılsa bildiğim doğrular yalan olsa ah yalan olsa



can bu mu can benim can yapılacak tek şey

aman unut herşeyi

aman salla dertleri

aman nasıl olursa yeni bir gün doğacak bak gör sen(tatlıdüşünüp herşey güzel
olacak bak görsen)

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

artık dünyamda değilsin umrumda hiç değilsin

üzülmem boş konulara anlamsız anılara

ne olmuş seni sevdiysem bak yeniden doğdum ben

seni çok sevmiştim ben canımdan çok sevdim ben

inancım yıkılsa bildiğim doğrular yalan olsa ah yalaaaaaan olsa

AAAAA İNANCIM YIKILSA BİLDİĞİM DOĞRULAR YALAN OLSA AH YALAAAAAN OLSA

can bu mu can benim can yapılacak tek şey

aman unut herşeyi

aman salla dertleri

aman nasıl olursa yeni bir gün doğacak bak gör (sen tatlı düşünüp herşey güzel
olacak bak gör sen)amaaaaaaaaaaaaaaaaaaan (4)can bu can benim can yapılacak tek
şey

aman unut herşeyi

aman salla dertleri

aman nasıl olursa yeni bir gün doğacak gör sen

(tatlı düşünüp herşey güzel olacak bak gör sen


ETİKETLER:Eylem Aman Dinle,Eylem Dinle

0 yorum: