Eylem Yalnizim








Eylem - Yalnızım



Kaybeden kaybeden yine biz

Sarsılan sarsılan yine biz

Kalp kıran kalp kıran yine biz

Sevgisiz kalıp kaybeden yine biz



Yine biz ...

Yalnızım yalnız ...



Ellimdeki varken sıkı tutmasını bilmedim

Sende benim gibi pişmanmısın pisman dertli

Gözler hiç doymuyor ki karanlık doğdu bak benim içime

İnsanlık sardı bir yanımı bir yanımı yalnızım çok yalnız



Satılığa koymadan ben satmışım

Bir küçük mutluluk için aldan aldan aldanmışım

Aldanmışım... ah...



Aklını başından aldı yarın kaldin tek ne olacak senin halin

Beni hiç görmez sandin oldun alim

Vicdan teki döner zalim

Bak bu derler, gösterirler, yanık kalpler,

Yandi her yer, çabuk terler

Ağlar bulutlar söndürürler öldü derler

Gözü kimseyi görmez oldu durdu zaman gecmek bilmez dinmez

Kanayan yara sardim dinmez

İçimdeki sızı bitmez

Onun dilinden mecnun anlar

Yürek dağlar yetim bulutlar

Hep birbirini sorgular buldular kopardilar

Ama birden bire yok oldular



Yalnizim yalniz ...



Satılığa koymadan ben satmışım

Bir küçük mutluluk için aldan aldan aldanmışım

Aldanmışım... ah...


ETİKETLER:Eylem Yalnizim,Eylem Dinle

0 yorum: