Dj Ates Dj Kral Eskisi Gibi Sevsene










Dj Kral & Dj Appi Ft Mc Ates - Eskisi Gibi Sevsene



Dj Kral , Dj Appi ve Mc Ateş 2007

Gece Başı Yürürken Sokaklarda

Bir Yağmur Damlası Düştü Avcumun Ortasına

Yağmur Damlasına Baktım Avcumu Kapattım

Sessiz Sedasız Avcumla Kayıp Gitti

Seni Beni Deli Gibi Derken

Sustu Konuşmaz Oldu Kalbin

Gözlerin İçinde Mesken Tutmuş

Hayalin Aklımdan Çıkmaz Olmuş

Yaşanan Gerçekmiydi Derken

Baktım Birden Herşey Yok Olmuş

Ben Sana Tutsak Sen Bana Uzak

Gözlerim Yaşla Dolmuş

Bir Damla Umut

Deme Bana Artık Beni Unut Desen Bile Unutamam

Seni Kimseden Soramam

Hasretmi , Ayrılıkmı

Bırak Hasret Olsun

Ayrılığa Ben Katlanamam

İnan Bana Ne Zaman Resmine Baksam

Bir Hüzün Çöker İçime

Sen Yoksun Diye , Sen Yoksun Diye


ETİKETLER:Dj Ates Dj Kral Eskisi Gibi Sevsene,Dj Ates Dinle,Dj Kral Dinle

0 yorum: