Dj Ates Dj Kral Neden








Dj Ateş - Dj Kral - Neden



sende yaktın beni

acımadan sattın beni

neden neden neden neden

bırakıpta gittin beni

sözümüz vardı unuttun

hani beni seviyordun

neden neden neden neden

beni böyle sensiz koydun



karardı dünyam karardı ömrüm

vurdun bir simsek gibi

zindana donderdin dunyami

mahvettin gencligimi

birdaha sevme calma kapımı

azrail gibi aldin canimi

yasarken oldum katilim oldun

mahvettin beni yerlere vurdun

dostuma dusman ettin zalim

listeme yazdim seni disslerim

dusmanin olsun dostun dilerim

kirilsa kalbin belkide gulerim

malatya styla, tokat familia

dj kral, 03 mustafa, dj ates ve oguz



dinle beni dinledikce gozlerin yasla dolsun

dilerim Allahimdan yatagin mezar olsun

yavas yavas soyluyorum kulagin iyi duysun

sevdigimdin onceden simdi dusmanim oldun

kendini kolla bence kac git istemiyorum seni

cevrende bakip insanlik kiniyorum ben seni

zavalli insan zavalli mahluk kalacak ismin bende

yakacagim bu gece bendeki resminide



sende yaktin beni

acimadan sattin beni

neden neden neden neden

birakipta gittin beni

sozumuz vardi unuttun

hani beni seviyordun

neden neden neden neden

beni boyle sensiz koydun



kahrolsun sevgine kandim ben mahvoldum gecelerim isyan lanet olsun yalanla
basladi kalbimi tasladin oldum husran

sen katil kalbimi olduren hayata kusturen sen zalim

ben sevgine sadik askina candanken oldun sen hain

gozlerinin tek perdesi bensem cekmemeliydin restini

bak ben herseyi goze almistim

ama sen gittin gordun dunyanin tersini

aslinda hersey bir hic ugruna yok olamazdi solamazdi

gunumuz batamazdi bizim gunesimiz herzman parlamaliydi

caresiz kaldim yolumu bulamadim

ihanet ettin askina mahluk durma zamani

kaderime yapsin Allah seni bildigi gibi yapsin

bir cumlede senin olmayan askina inandim iste

nasil zehir ettin insafsiz bu kalp denilen sey hayvanlardada var bu ne bizim
eziyet

dunyanin bir seferide olsa sen asla karsima cikma

yasamin nar yatagin har mezarin dar olsun arkana bakma

sen varken dunyam bana olmus zindan gormedin sevmistim seni

arkana bakmadan yaktin gittin sonrada terkettin beni



sende yaktin beni

acimadan sattin beni

neden neden neden neden

birakipta gittin beni

sozumuz vardi unuttun

hani beni seviyordun

neden neden neden neden

beni böyle sensiz koydun


ETİKETLER:Dj Ates Dj Kral Neden,Dj Kral Dinle,Dj Ates Dinle

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben samsundan özlem abi süpersiniz ateş yaral sytayla mc mahmut ölüyorum sizeeeeeee