Ankarali Namik Cicegim








Ankaralı Namık - Cicegim



zaman gece yarisi sensizim üsüyorum

odamda hayalinle bas basa yasiyorum

zaman gece yarisi sensizim üsüyorum

ölesiye sevmisim seni unutamiyorum



cicegim gelsene, cicegim sevsene

yine bana eskisi gibi sen tatlimsin desene



neyapacagim sasirdim uykularim kacirdim

yine senin ugruna bes yetmislik bitirdim



cicegim gelsene, cicegim sevsene

yine bana eskisi gibi sen tatlimsin desene



tenha sokaklarda, issiz parklarda

seni ararkan birtanem gözlerinin yerine

artik sokaklambalarina bakar oldum

yatagim kar olmus duvarlarsa buz

sensizlik zor cicegim üsüdüm gelsene, gelsen



cicegim gelsene, cicegim sevsene

yine bana eskisi gibi sen tatlimsin desene



sen sen tatlimsin desene


ETİKETLER:Ankarali namık cicegim dinle,Ankaralı Namık Dinle

0 yorum: