Ata Demirer Kucuk Kurbaga








Ata Demirer - Minik Kurbağa RMX



Ben bir küçük kurbağayım

Kuyruğu tilki tarafından koparılmış

Zavallı, yalnız

Bir dere kurbağasıyım

Of gel prenses

Gel öp beni insan olayım

Sıkıldım bu yeşillerden

Vrak vrak

Yakamı bırak kardeşim

Gel prenses geeeel

Küçük kurbağa küçük kurbağa

Kuyruğun nerede

Kuyruğum yok kuyruğum yok yüzerim derede

Aaah

Ben bir küçük kurbağayım

Aman aman

Yazık banaaaaa

Derelerde kaldım

Amaaaaaan

Sinekten böcekten

Onları yemekten tiksindim aman...

Aaaaah

Gel prenses

Gel beni sev prenses

Kurtar beni

Aman aman

Salih abi , Sinan abi

Bütün kurbağalar hep beraber yeeeeeeeh şappi...

Sinek var orda

Yapıştır dili Salih abi yapıştır

Bravooo... yarasın... soda açayım mı ?

Küçük kurbağa minik kurbağa

Kuyruğun nerede

Kuyruğum yok kuyruğum yok yüzerim derede

Küçük kurbağa zıpır kurbağa

Kuyruğun nerede v Kuyruğum yok kuyruğum yok yüzerim derede

Salih abi , Sinan abi

Bütün kurbağalar

Hey maşallah

Yapıştır dili

Sinek var orda

Yapıştır dili

Afiyet olsun

Biz kurbağayız kardeşim ama

Allah Allah

Ayağıma basma abi dikkat

Hey maşallah

Gel prenses gel beni öp prenses...

Aman

Eweeet

Vrak vrak ...bırak ulan

Abi 50 bin liranız var mı şarap alacam


ETİKETLER:Ata Demirer Kucuk Kurbaga Dinle,Ata Demirer Dinle

0 yorum: