Cash Flow Hayata Küstüm








Cash Flow - Hayata Küstüm



Yaşamak sorun oldu

Hayallerim kayboldu

Cash Flow doğdu

Bu gece ölümüne hissettim

Kiskanc gözleri mahvettim

Cigerime cektim

Köseme cekildim koç

Kefenin cebi bile bos

Güldüm cok hos ya

Aydinliklara kossana evlat

Bize bak yanlis yapani hep yak!

Kömür olsun geri giden ömür olsun

Gözler dolsun, sözler acilara konsun

Anam avradim olsun

Alirim girtlagini,sabir et allahini

Inkâr etme,sükret yasamak cok net

Cünkü reddettin,kendini kestin

Poyraz ile karanliklarin üzerine estin!

Zıvanayi test ettim.

Vurdum cigaralik ölüyorum Allahim yaralandik

Bir baktik yalniz kaldik iki yarali, kaderim orali

Dert cile cekmek sokakta sürtene ekmek yok

Devriye gezen memurlar sok oluyor

Rap doluyor kalbimin odalarina

Zorlama beni Emir'i

Cash Flow u beynine kaz

Izmir kis,yaz farketmez

Yeraltinda kimseyi affetmez

Coluk cocuk katletmez

Savasimiz asla bitmez

Kendini bilmez isyankâr neye fayda?

Son pismanlik!düşmanlık besliyoruz biz

Kalmadi dostum ne de aklimda bir iz..





Her sey üstüste gelmedi mi?

Paralar dertleri vermedi mi?

Derbeder ölmedi mi?

Cevap verin o senin vatandasin,askerin

Rastgele maskenin arkasina saklandin

Belki aklandin

Cünkü haplandin

Ölüyorsun kanin akiyor koç

Sen de görüyorsun! x2





Gülmek bu kadar zor olmamali

Isyan var ama Allah'a degil!

Baktim,baktim pencereden

Dalmis gitmis ruhum gökyüzüne

Bunalimin esiri oldum ciktim

Agladim her gece tek basima

Yaralarima merhem olacak birini bulamadim ariyorum hâlâ

Ölümü düsündüm her gece bedenim yatsin artik cansiz ve

Birini düsündüm beni tutsun ceksin bu adam hep sanssiz

Biliyorum beni düsünen birileri var ebedi sabrim abartisiz

Yasiyorum her günümü dupdurusu gibi cok ciddi yalansiz

Anlam veremedim,veremiyorum insanlar yapiyor hep rol

Benim gibi iyiler sayiyor yerinde kötüler aliyor hep yol

Iyi niyetime hep kendimi verdim degisemez artik cok zor

Durumuna baktim kendine dikkat dostlari tanimak cok zor

Yalancinin mumu yandi söndü kullar göremedi hep kördü

Yasama sevincimi kaybettim ve tutkum kalmadi söndü

Cevreme kendime baktim inanamadim müşkül hayrete düstüm

Kaldim yine tek basima bombos dünya ahiret hayata küstüm!





Her sey üstüste gelmedi mi?

Paralar dertleri vermedi mi?

Derbeder ölmedi mi?

Cevap verin o senin vatandasin,askerin

Rastgele maskenin arkasina saklandin

Belki aklandin

Cünkü haplandin

Ölüyorsun kanin akiyor koç

Sen de görüyorsun!


ETİKETLER:Cash Flow Hayata Küstüm,Cash Flow Dinle,Rap Dinle

0 yorum: