Dj Ates Familla Tokat Yalvarma








Dj Ateş - Familia Tokat - Yalvarma



Kapanıp Dizime Yalvarma Sakın

Seni Unutmam Yakındır Yakın

Hatırla Gidince Nasılda Yandın

Vefasız Sevginden Artık Usandım..!



Hep Beni Üzerek Tepeledin Aşkımı

Seni Sevmiştim Ama Şimdi Farklı

Sakınada Dizimede Kapanayım Deme

Yüzüm Yok Ama Yinede Aman Deneme

Deli Sevdayı Gömdü Mezara

Belkide Geldik Nazara

Cana Yakın Kalbimi Yaktın

Acıma Senmi Geldin İnsafa

Hep Sırbala artık İnanmam

Dayanma Gücümü Bitir

Sonrada Af Dile Sen Padişah Kızı

Olsan Bile Şukadarcık Değerin Yok Bunu Bil

Evinin Kızı Ol takılma Peşime

Sana dAHA Şans Yok Bide Kapı Kapalı

Bana Artık Uğrama Hadi Artık Ağlama

Boşa Akan Göz Yaşını Sileni Bulursun

Vefasız Sevgini Vermiş Olursun..!



Kapanıp Dizimi Yalvarma Sakın

Seni Unutmam Yakındır Yakın

Hatırla Gidince Nasılda Yandın

Vefasız Sevginden Artık Usandım..!



sana Yine Kanarak Seveceğim Sanma

Geri Gelmişsin Ama Bil Boşuna

Derin Bir Derya Bense İçinde

Boğuluyor Bedenim Bak Sesizce

Kapanma Dizime Boşver Kalsın

Adını Anarsam Batsın Bu Adım

Geri Dönüp Ardına Bakma Bitti

Sevgimiz Vardı Silindi Gitti

Kuruyan Yaprak Geri Yeşerirmi

Kalbim Yaralı Geri Düzelirmi

Sen Ne Yaparsan Yap ama Artık

Değerin Kalmadı Çöp Gibi Artık

Şans Vermiştim Ama Yine Aynı

Düzelen Birşey Olmadı Gayrı

Usanıp Bıktım Kapanma Dizime

Arama Ve Sorma Görünme Gözüme


ETİKETLER:Dj Ates Familla Tokat Yalvarma,Dj Ates Dinle

0 yorum: