Doa Son Sarki








Doa - Son Şarkı



İstemiyorum hiç bir şey lanet olsun

ne kadar aşıktım oysa yazıklar olsun

hep dediler baglanma ona mafolursun

oysa her gün daha çok aşık olmuştum



off hayatta herşey bomboş

off bazen karanlık bazen loş

off hergünüm sarhoş

bir kez kalbim yandı

bu yazdığım son şarkı



Dertler artık kapımı çalmayın evde yokum

daha üzemezsiniz zaten ruhum çok yorgun

daha ne yapayım ben seni unutmak için

olmuyor işte....

sen düşerken kim vardı yanında insafsız

ayrılmak bu kadar mı kolay vicdansız



herşeye rağmen köpek gibi özledim

(sana) sarılmak için canımı bile veririm



off hayatta herşey bomboş

off bazen karanlık bazen loş

off hergünüm sarhoş

bir kez kalbim yandı

bu yazdığım son şarkı



ben burada küçücük bu kalbimle

sen orada yaramaz şu halinle

al vede git koşarak çık hayatımdan

bir melodi söylerim son şarkımdan


ETİKETLER:Doa Son Sarki,Doa Dinle,Rap Dinle

0 yorum: