Utanma msn nickleri

~Sigαяαmı Чαksαn BoğuLsαk Beяαbeя..~



****




Kalbime dokunduğumda hislerimdesin
Gel diye ağladığımda gözlerimdesin
Başımı yastığa koyduğumda düşlerimdesin
En önemlisi her zaman içimdesin!



****


kaderde oLanı yaşarsın
inat etme..



****



bak kızım hayatımı kopyala yapıştır yapma
ben seni kopyalııp yapıştırırım duvara !


****




pamuk ipliğine bağlı hayallerim
heran kopabilir
izin verme ..



****



küsmü Mecnun Leyla'ya ..



****




yaşama kafa tutarken kafamı kırdı cadının tılsımı..


****



bırak böyle kalayım
dokunma tenime
yokluğumla varolayım..

****


kimseye muhtaç değilim
hele sana
hiç !




****




sıkıntı var yüreimin en uç köşesinde
beni mutlu etmek
sadece
senin elinde

<3




eLLerim 1 eLLerinde titrer (.)

(:





bu bir mutsuzLuk senfonisi
ben kuLakLarımı tıkıyorum
o başa sarıyor

(!)





beni tanrı böyle yaratmış
affetme fonksiyonum yok .

Utanma msn nickleri ,utanma nickler



denqesiz tavırların fazla fazla
öküzlüğünü yaşa doya doya


****




Arsız bir sevda ile deldik üzerimizdeki aşk prangalarını…




****



Düşüncelerim sen'li…


****




hayatı devrik cümlelerle özetledim
evet gizli özne seni seçmiştim..



****





öküzlere seviye dersi verilir !!



****


küçük bi çocuktum zamanında
2 lafı bir araya getiremezdim
şimdi getiriorm
seni çok seviyorm

0 yorum: